Sunday, July 11, 2010

Yeah!!!!! Spain menang!!!!

OMG OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!

YES YES YES YES YES !!!!!!!




Oh yeah! akhirnya Spain menang!!! ;) :) :)


haha serious aku x bleh tidur malam tadi, syok2 sgt nak tgk final world cup :) ok, semalam punye malam pon aku x bleh tidur tersyok2 lebih nk tgk URU vs GER sampai akhirnya baru minit ke-10 lawan aku dah tertidur mcm beruang comel kat sofa (perasan,perasan) . tv tu pon dah malas nak tgk aku.

sedihh jugak seyhh si 'Nando' pujaan hati x lawan malam nihh. upacara *nama upacara tu ape ehh??* yg diorang dgr lagu negara diorang sampai ade yg nangis *perghhh, patriorik gilehh*



Align Center

tgk, kesian die tau :(
(tapi masih hensem)!!!!

klau syeera lwan ngan bapaknya sebab nak tgk korea, aku plak bertekak ngan ibu ramal siapa yg menang...

ORANJE!

EL MATADOR!

ORANJE!

EL MATADOR!

ORANJE!

MANA ADA! SOTONG CAKAP SEPANYOL MENANG!

SALAH! KO SYIRIK!

*speechless, x tau nak bahas ape lagihh*Align Left


serious klau spain x menang, gerenti aku cincang habis-habisan spesies kau, Paul. xD xD xD

bab2 nak pilih pasukan mana, mmg eksen lebih lahh aku nihh. kononnya tau sgt. Faham-fahamlah, pujaan hati Kaka ngan Brazil pun dah tumbang bersama-sama bertan-tan BRA yg isteri die pakai. ok, jkjk xD

Thanks alot for Andres Iniesta sbb jaringkan gol. Andalah terbaik.


*x tahan melihat*

x main x pe, dpt pegang pon dah cukup, hihi


tunggulah kemunculan gue nnti sebagai Ain versi panda, gerenti hangat di pasaran (cewahh)

P.S: masih over-excited..

P.S.S: nak tau sgt betapa khusyuk nya aku sebagai peminat NANDO? tgklah tumblr gue, tgk archive, mata anda 'will never walk alone', haha

No comments:

Post a Comment