Tuesday, July 6, 2010

Otak yellow spot :D

OMG mengapa tiap kali aku nak wat post kat blog ni otak aku tetiba blur x tau nak pikir ape?? :( wooo, call 911!

okay , first thing first. hidup gue kini penuh dengan pancaroba (bukan panacapersada, dan sgt2lah bukan pancaindera yehh) dan halangan tahun nihh. Okay, mula2, dah berapa kali botol air aku tahun nihh dah hilang?? mereka yang jumpa sila bagi bailk. korang nak buat guna isi tabung duit korang boleh, cuma duit tu bagi balik kat aku. ngeng ==

lpas tu pulak, kasut aku sepasang tu dah berlubang kat tepi. ohh, malu gilehh! pastu ade pulak insan2 yang maha mulia nihh pandang jugak lahh kat kasut gue yg terpatuk ==
pastuhh beli kasut yg baru plak, Ya Allah, engkau jelah tahu betapa azabnya nak ikat tali kasut yang nk hampir 1 meter panjangnya.

Pastu, aku nak komplen sket pasal klas aku. Wek wek, para 'kualitians' (tgk, aku pandai jugak tau nak buat word baru) yg baca, jgn marah. yg dulu 1 opt sama perjuangan ngan gue, mungkin rasa mcm hampas klas nihh sbb :

  • klas ni x best
  • klas ni x best
  • klas ni x best
  • klas ni x best
Yehh, anda faham ke x? mmg best dpt gelaran 1Malaysia, tapi hancus mcm 6Malaysia pun ade. Lo ngerti gak? byk kali lahh, kadang2 aku x perasan yg ade setengah orang tu classmate aku. Ampun, ampun. jangan marah, cuma aku rasa 2 kualiti tahun nihh blum dapat rasa betul2 'sportsmanship' ataupun 'togetherness'. maybe sbb kitorang berbagai2 spesis, melayu ade, cina, india, sikh, iban, hah amek kau ape lagihh yg kurang?? org perancis jehh yg blum ade xD jkjk

Yang boring jugak pasal klas nihh, tiap kali klau result kitorang x bagus, cikgu mulalah bercakap:

"Kamu kan kelas 2 KUALITI???"

OMG cikgu, faham2 banget lahh keadaan kitorang yg perasan jehh pandai. patutlah arshad x sabar nak fail exam T_T








*blank space*

*blank space*

*blank space*






Align Center
*from Nando's book*
shock shock



We just have to get up and keep walking, because this isn’t some teenage love movie, or the Cinderella story. This is real life. So pick yourself up and move on. This is reality, life goes on even if you’re not with the people you wanted to take with you.
(via jennyki) (via fairytalexzist)



Mencarut time dah habis kann?? okeyhh, bye :0

P.S: title x de kena mengena ngan post..

No comments:

Post a Comment