Thursday, July 1, 2010

Idolaku.... ( AWHHHHHHHH)

Beep beep beep! Anda dapat kad merah! Oh, berani yehh kau seludup masuk pastu senang lenang baca blog aku? Cewahh, x de lah. Maklumlah, si biul ain ini sedang hangat sampai kepanasan asyik ckp pasal FIFA jehh. ko x caye tanya ayie. penat sehh ayie layan kerenah gue.

Wah wah wah, cakap pasal bola yehh? pandai ke x cik sorang main bola?

*Ehemm ehemm, trus diam*

Alahh, x pelah x pandai bola, asalkan terer jadi 'cheerleader' kan kan kan? jom sama2 tiup vuvuzela! Wek wek, korang mmg x bernaseb baik klau pilih aku jadi pemain bola. Habiskan riwayat buntut aku kat bangku pemain simpanan jehh xD.
FIFA punya player pun x kurang kacaknya wehh. weee, sah2 melekatlah aku kat gambar2 diorang lpas nihh.

AWHHHHHHHHHHHH!



1.Fernando Torres






" The Royal Family "
Bapak ahhh, hensem gilehh
ngan baby tuhh, x bleh tambah lagi ke belon kat pipi gebu tuhh?

Awhhh, so sweet (dan comel!)



2. Kaka



Echoes *his lips* so divine



Kaka wears jersey backwards, campaign against prostitution



Maaf christiano ronaldo, x seperti jutaan perempuan yg gila2 nak hampir ke sawan, saya x meminati anda.

*lain kali buat lagi lahh aku ketawa yehh, wahai christiano :)

P.S: mereka yang sengal, tetap akan sengal :) (macam saya)


2 comments: