Tuesday, July 27, 2010

Hiduplah dengan kesengalan xD

Helo3! aku dah lama x post kat blog nihh pasal hisup aku. sbb serious x tau nak nak cakap pasal ape. tgk orang lain, hidup diorang setiap hari mesti exciting gilehh2. aku sama jehh, so x yah nak citelah.

First things first.right now kat dalam otak si ain ade kaitan ngan folio sejarah. folio folio folio, naik pening aku nak dengar perkataan tuhh lagihh. okey ahh, aku dah habiskan elemen 1 ngan 3. elemen 2 tinggal print jehh.

yang paling buat aku bengang bila cikgu geo cakap folio geo buat 2 minggu lagihh untuk akhir thaun, pastu cikgu chai pulak menyibuk cakap folio geo buat utk ujian 2. WTF, mana satu nihh?? buat orang bengong jehh.

Aku dah mula rajin nak puasa setiap isnin ngan khamis. okay, itupun sbb nak temankan ibu. X sabar betul aku nak nuggu bulan ramadhan tiba. MESTI BEST. ayie pun sama puasa jugak, at least ade teman menahan lapar :D thanks..



*yehh, saya cemburu*

Social life aku dah merudum. Sekali bukak facebook, 10 notifications jehh. NGENG, apa nihhh T_____________T

Keadaan kat tumblr gue, sebaliknya.

Bukak dashboard, bersepah gilehh sehh orang post. chill, diorang pon macam aku, asyik main kat internet sampai tidur x teratur.

INFO: aku KENA tidur pukul 1 pagi

pernah masa tuhh aku cuba tidur kul 11.30 malam, dah bersiap kat katil, last2 tidur kul 1 gak. ahh, ain si bangang.. ==



aku nak jadi Spongebob :)

x de pape lagihh nak cerita, till i write more, bye..

P.S: puas semalam dapat main badminton masa PJ :D

No comments:

Post a Comment