Sunday, June 20, 2010

Hari Bapa

Ok2, isk sadis ayah aku dpt anak mcm aku nihh, x ingat langsung pasal pengorbanan ayah selama ni. lpas eera kecoh2 kat fb tanya "bila hari bapa?" "bila hari bapa?" ok2, baru aku teringat kat ayah aku yang bermiles2 away dari rumah cari nafkah.

ISHhhh, mak aihh, sadis gilehh. mak aku plak yg terlebih sporting nak sambut. Maaf ayah, aku plak terlebih sporting nak sambut FIFA world cup. HAHA xD

Ayah, x tau sebenarnya nak cakap ape kat ayah sbb ain mmg x rapat sgt ngan ayah. maafkan ain sbb rapat sgt dengan ketiak ibu sampai kekadang terbau jugak bau kurang enak yg keluar. maafkan ain sbb ain hanya panggil ayah bila nak duit utk belanja sekolah. maafkan ain atas segala-galanya.

MAAF, SORI2 X DE HADIAH. HEHE

Tapi harus diakui aku mmg sng sgt klau nak benda ngan ayah. maklumlah, daddy's girl. hihi, ade jugak kebaikan aku sorang jehh pompuan di kalangan adik-beradik.

So, once again, thank you ayah for everything. And once again:

SELAMAT HARI BAPA



Terima kasih ayah, kerana segala-galanya.

P.S: x sedia nak balik sekolah :(

No comments:

Post a Comment